Eigenaren van kantoren in de accountancy zijn druk. Ze zijn zelf betrokken bij het productieproces en treden op als adviseur en relatiebeheerder. Ze houden de vakinhoud bij, werken aan kwaliteit en ICT, zijn ondernemer en werkgever. Veel eigenaren hebben het zo druk dat ze de komende maanden absoluut geen nieuwe klanten willen. Het is zelfs niet de bedoeling dat potentiële klanten (prospects) contact opnemen. Herken je dit? Kosten telefoontjes, mailverkeer, offertes en vrijblijvende gesprekken met potentiële klanten je ook te veel tijd?
We hebben onderzoek gedaan naar methoden die jouw collega-kantoren in de praktijk toepassen om dit probleem op te lossen.
Samenvattend: zorg voor twijfel of je nog wel in business bent. En als iemand toch contact op wil nemen, maak het hem moeilijk.
Top 20 praktijkoplossingen
Om je te helpen, hebben we een Top 20 samengesteld:
Inmiddels kunnen we aan deze lijst nummer 21 toevoegen:
Stel, je bent nog wel in business, en je hebt ruimte voor nieuwe klanten – eventueel om van andere afscheid te nemen - , dan weet je nu waar je aan kunt werken. Met wat je online kunt verbeteren, helpen we je graag. Dat doen we met kennis van de branche, dat schakelt sneller.
Meer weten over onze dienstverlening? Maak een vrijblijvende afspraak: mail of bel 085-7605800
12 december 2020
Roel Mariën
Leestips: