Blog

Roel Mariën, de drijvende kracht achter Acccountantsportal, vindt wel eens wat over klant- en (arbeids-)marktcommunicatie bij accountants-, administratie- en belastingadvieskantoren. 

 

 

Meer advies, weg vertrouwen?

Meer advies, weg vertrouwen?

Uit benchmarks in de branche komt elk jaar opnieuw naar voren: het aandeel advies in de omzet van kantoren in de accountancy stijgt niet of nauwelijks. Misschien is dat niet zo vreemd.

Lees verder
Moet je accountantskantoor groeien?

Moet je accountantskantoor groeien?

Hoezo moet je accountantkantoor groeien?

Lees verder
Drukte: jou niet bellen

Drukte: jou niet bellen

Jij bent druk, maar je klant- en (arbeids-)marktcommunicatie loopt automatisch door.

Lees verder
De lachende accountant: een nieuw perspectief op boekhouden

De lachende accountant: een nieuw perspectief op boekhouden

Ontketent de lachende accountant een revolutie in de zakelijke dienstverlening?

Lees verder
Verboden woorden in de accountancy

Verboden woorden in de accountancy

Berichten van accountants en fiscalisten voor hun MKB-relaties bevatten regelmatig woorden die lezers in de doelgroep helemaal niet begrijpen.

Lees verder
MKB-accountant: SEO of ambassadeurs

MKB-accountant: SEO of ambassadeurs

Fors betalen voor SEO of bestaande relaties als ambassadeurs inzetten?

Lees verder
Accountant, zit je op een goudmijn?

Accountant, zit je op een goudmijn?

Accountants hebben enorme groeikansen door klantdata praktisch in te zetten voor doelgroepmarketing.

Lees verder
Geen nieuwe klanten via jouw website?

Geen nieuwe klanten via jouw website?

Bij accountants- en advieskantoren stel ik regelmatig de vraag of ze via hun website klanten krijgen. Het steevaste antwoord is: nee, klanten komen via onze bestaande relaties.

Lees verder
Klantenstop voor administratiekantoren

Klantenstop voor administratiekantoren

Ben je nog in business, heb je een klantenstop of wil je betere klanten om van andere afscheid te kunnen nemen?

Lees verder